`´ 2 Kilo Lättare Cissy `´


Idag är ja glad, för igå efter träningen insåg ja att ja redan gått ner 2 kilo!
Hur underbart är det inte & se resultat?

Ser fram emot nästa gång när ja får springa av mej mer kalorier, visste inte att träning kunde bli kul?
Jag som avskydde att träna innan!
Men nu har ja ett mål att nå, och ja ska klara det!
Jag vet att ja kan klara det.
Och alla ni som fuskar er till vägen med bantning & sån skick, fuck det.
Börja träna istället, det ger rättvis & bra effekt.
Trodde själv inte på det innan, men drick mycket vatten - träna & minska måltiderna/är rätt!
Och tro mig, träning blir helt plötsligt kul när man ser resultat, lyssna från en som tillät sig & gå upp i vikt
för att hon hatade träning så enormt mycket!

Iallafall, vaknade för en timme sen & kom precis ur duschen, nu ska ja klä på mig och gå ut med hunden
lite snabbt. 
har mycket att göra idag då ja troligtvis får finfrämmande i helgen, så ska diska , städa de lilla som är,
handla mat då ja fått lön och tvätta lite så ja har fräscha träningkläder till Söndag.

I helgen blir det gå på bio - köpa riktiga träningsskor & annat mys.

Inte tid för bloggning, men ja droppar ett inlägg ev i helgen, troligtvis på Söndag.
Ska svara på alla fina kommentarer också så fort ja kan!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Missy

Sv: Photoshop, hur enkelt som helst. Tar ca2 min, om inte mindre! ^^ Kan fixa ett inlägg på bloggen om hur man fixar det :)

2012-01-27 @ 17:29:38
URL: http://msuphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback