`´ EGO `´


Har haft ett par dagar, som inte vare på topp om ja ska vara ärlig.
Helgen var ganska usel, och fick gå hem från jobbet i Måndags.
Och idag var ja ledig.

Men idag startar jag om mitt liv, till en stor del.
Jag har börjat tänka på mig själv, och inte andra just nu för mitt välmående.
Fört vad jag ska göra för att bli nöjd med mig själv & få mitt självförtroende på topp =
1. Gå Ner i vikt!

Så idag, så fort pojkvännen slutat jobbet så far jag & gymmar på EGO.
2o12 kommer bestå av träning, träning, träning.
Så min blogg kommer handla om mina framsteg.
Ska ta mått & vikt, och följa hur mycket jag förlorar av enbart träning & bättre kost.
Ingen annat skit ska de fuskas med, fuck dieter & sånt. Här ska kämpas till en snygg kropp.
Ska ta fram mina favoritjeans som ja inte kommer i längre, ochj nog fan ska ja uppnå målet till 
en fin smäck rumpa igen som kommer va snyggare än ever i dessa jeans. ;)

Men ja, vikten är ju inte bara ett problem i mitt liv. Jag är ganska fast i livet & har mycket att fundera på.
Och behöver tjäna pengar till att bygga på mitt intresse, som legat undanstoppat ett tag nu = fotograferingen.
Och fortsätta utbilda mig.

Har bestämt att ja behöver egentid med min finaste vän Petra också, och komma bort från sundsvall.
Så troligtvis i slutet på denna månad / i början på nästa drar ja ett tag ner till Västerås också.
För att ha egna tankar en stund, ha en vän & prata med & bara ha kul utan bekymmer nån dag.
Jag saknar min bästa vän, bara att kunna ringa henne & gå ner på stan & vara helgalna & helt pinsamma
en stund för att det är kul, för att vara oss!

Efter den resan blir det till att komma hem & fundera över karriären, om/vad ja ska plugga.
Så ja kan börja med det efter sommaren. o.s.v
Men först träning & egentid med bästa vän!

2o12 , här kommer jag.
Och fan ta dej om världen tänker gå under efter allt vad jag kommer kämpa över detta år ;)

xoxo


Kommentarer
Postat av: JönköpingsPetra ;)

Lycka till! Du kommer att klara det galant! Kram

2012-01-17 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback