`´ Länkbyte `´


Har flera gånger blivit efterfrågad om vi ska göra länkbyten, och det är ett bra sätt & komma ut lite med sin blogg.
Så nu har jag öppnat upp ännu en kategori på bloggen, denna = Länkbyte.

I denna kategori kommer jag länka bloggar som vill göra ett länkbyte med mig,
där bloggen kommer få ett eget inlägg, med kort beskrivning om vad jag tycker om bloggen,
vad den handlar om + lägga upp en bild från eran blogg,
samt länka till den i byte mot att ni länkar min blogg självklart.
Mer eller mindre än så är det inte, innan accepterade jag inte länkbyten.
Men nu är jag öppen för det, till en viss del.

Så vill du göra ett länkbyte med mig, kommentera detta inlägg eller mejla mig,
ni hittar kontaktinformation till vänster.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Maria - Hobbyfotografen

Sv; visst kan vi göra länkbyte, dock skriver jag inget inlägg om dem jag länkar utan skriver bara upp länken under menyn :) ^^,

Eller menar du att du bara länkbyter mot dem som skriver ett inlägg om din blogg oxå? :P

2012-01-26 @ 00:13:34
URL: http://baraenmaria.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar: Jag gör inga länkbyten via blogginlägg. Gör bara länkbyte i menyn under länkar :) Men tack för visat intresse!

2012-03-12 @ 12:46:00
URL: http://www.iduz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback