`´ Rullar Runt `´


Igår var en dag där jag & Björn verkligen rullade runt.
För han skulle börja flytta.
Så jag jobbade först en stund & kom hem vid 12.
Då väckte ja Björn & vi åkte först till Birsta på Jysk där han kollade ut en soffa.
Sen hem, ringde nå samtal & lånade vagn & åkte sedan först till Torpshammar & hälsade på
mamma & pappa en stund, snikade lite på mat, surrade & lämnade av lite saker till dom.
Strax därpå åkte vi till Erisklund & konkade saker från Björns rum, de tog några timmar & vi åkte nog
inte därifrån förens vid 18-19 tiden då vi rullade tillbaka mot Sundsvall.
Hem till mig där Björn bytte ut mig mot Robban så Robban fick hjälpa han istället & bära in sakerna
till lägenheten.
För ja höll på dö av att bära ut alla saker igår, det var ju en spännande utmaning. Haha!
Sen decka ja hyffsat tidigt igår på soffan & har haft en sovmorgon idag då ja inte börjar förens vid 13.

Så nu strax ska ja ut & jobba, precis vare ute med Laika & ja jobbar till kl. 15.00 idag.
Sen ska Björn komma hit & borra lite så nu vi kan få i ordning på lägenheten,
eftersom vi inte hann det igår. Och jag var för trött.
Se om Björn behöver mer hjälp också efter det. :)

Måste gå, bjuder på några bilder innan i ett inlägg ovan ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback