`´ Ingen Sömn `´


Nu var det över 2 veckor sedan jag bloggade?
har blivit riktigt , riktigt usel på att uppdatera, har liksom lagt bloggen åt sidan helt.
Vad har hänt sen sist då?

Robban har vare & hälsar på några dagar förr, förra helgen runt den tjugonde.
Vi hade planerat på fiskar m.m. , men det var ju bara regn, regn, regn så vi hade bara det myslungt
inne hela helgen. Umgicks, kikade på tv, surrade massa skit, var hundvakt, spelade o.s.v

Sen har jag vare i Viskan under veckodagarna som vanligt, vare barnvakt & hjälp till i butiken
+ loppisen som storasyster Ylva håller i.
Ridit lite när det gått , dom snåla varma dagarna vi haft utan regn.

Nu helgen som var så kom storasyster Louise med familjen upp från Järpen & hälsade på.
Det var superkul, passade på & umgås mycket med fina Jennifer & hon fick följa med mig till Viskan
en dag & rida:



Fotograf: Melissa Sundman -Copyright!
På bilden är det min systerdotter Jennifer & hästen Sprite som jag brukar rida, som är en korsning mellan
Ardenner & Shetlandsponny. Älskar den hästen ♥

Det tror jag var i Fredags, om jag minns rätt?
Igår åkte dom däremot hem, så idag har jag vare hemma & passat på & tvätta & städa uppe med
Melissa.
Imorgon ska vi ner & göra mer nytta, vi ska städa källaren & jag ska fortsätta & tvätta +
gå igenom & kolla upp lite bröllopsbilder som ska vara klar tills helgen.
För det har jag lovat, så dags & sätta mig ner & ta mig tiden med dom nu.
Har påbörjat lite igårkväll & lite idag. Haft så mycket för mig så även det har blivit knuffat åt sidan tråkigt nog.
Men jag är mycket nöjd över resultatet så, det är mycket fina bilder som jag själv är nöjd över.
Så de hoppas jag det fina paret också kommer bli på Söndag när dom får bilderna ♥

När det kommer till Bon så växer han så det knakar. Trots han alltid kommer vara min lilla bäbis,
då han inte blir mycket större.
Har gett Jennifer ett uppdrag & sy lite kläder till lillbubben då han är så frusen ;)

Melissa (lillasyster) får sin valp imorgon också, det ska bli spännande.
Och igår tog hon hem en kattunge som Ylva hade. Och han är så himla söt, älskar teckningen & färgerna:

Fotograf: Melissa Sundman (Bild lånad från hennes facebook). -Copyright!
Hennes kattunge "Evil" som han nu heter. Men den ska sedan få bli en Sundsvallare & flytta till hennes pojkvän så fort han fått sin nya lägenhet.

Nä, försöka lägga sig igen & få lite sömn. Det är på tiden.
Har haft många dagar nu, där jag inte alls sovit bra & det börjar kännas rejält i både kropp & mitt virriga huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback