`´ Älskade Lilla Vän `´




Det var nu en månad sen du & Miki lämnade oss, allt för chockerande fort.
Att ett liv bara kan försvinna på nån sekund, är helt ofattbart!
Det får en verkligen att inse hur rädd man ska vara om sina nära & älskade ♥
Andra sekunden kanske dom inte finns där, det vet man aldrig.





Jag saknar dej så enormt ännu Laika! Lillasyster, jag  & Bonsai var & hälsade på dig & Miki ikväll!
Och tände ett varsitt ljus för er, som tillsammans med din älskade filt ja hoppas
håller dej varm i detta tråkiga "sommar" väder.
Jag hoppas ni har det lika kul tillsammans där uppe, som ni hade här nere tillsammans.
Laika, Vad tyckte du om Bonsai då ? Ja vet att hade älskat honom, min lilla tönt
som var totalt kär i alla dom mindre. ♥
Synd du inte hann träffa honom!

Utan din glädje omkring mig här nere, gör det så himla tomt här hemma.
Du var alltid glad med ett stort leende, för dig fanns inga dåliga dagar. 
Ett sånt bekymmerlöst liv hade du, och gjorde mig alltid glad när jag var nere.
Men nu när jag sitter här, med en tår på kinden , kan ja inte annat än känna dig inom
mig & där kommer du alltid finnas med mig. I mitt hjärta - I mina tankar!
Du var verkligen speciell hjärtat, och att du lämnade mig så fort kom som en käftsmäll
och man inser verkligen hur man kan sakna sitt djur.




Att en fyrbent vän kan betyda så mycket, de känns nästan lite löjligt att ja sitter
här & bloggar som om det vore nån jätte nära vän eller så?
Men hon var mer än bara min vän, min lilla flicka - en familjemedlem!
Haft henne i 5 år, från valp & format henne till den fina hund hon var idag,
och det känns hårt, otroligt hårt & inte ens vara beredd & att nån rycks ifrån en så
oväntat fort.




Jag tänkte blogga på din födelsedag Laika också, men ja orkade faktiskt inte det.
Men jag vill avsluta detta inlägg med ett Grattis till dig iallafall då du fyllde 5 år
i Lördags bumsan. ♥ I Love You ♥

Och har du träffat på Alsan bubben? Din SundsvallsSnubbe?
Hälsa tuffra grabben från mig & husse, vi saknar han också, den gosebubbem ♥




Nu måste jag försöka få nån sömn inatt.
NattiNatt!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Aw! :( R.I.P

2012-06-21 @ 00:56:41
URL: http://neagoescrazy.blogg.se
Postat av: Linnea

Svar: Åh tack :)

2012-06-21 @ 14:10:31
URL: http://neagoescrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback