`´ Bjussar `´


Bjussar er på en underbart skön låt som går på repeat under tiden ja sitter & redigerar,
som sedan kommer ut på bloggen ;) 




Sen vill ja tacka mina nära & kära för det stöd ja fått efter dom senaste tråkigheterna..
Men livet fortsätter, och man tar dagarna som går men mormor i tankarna dadligen,
men där & i mitt hjärta kommer hon alltid att finnas 

Idag har jag jobbat , efter att vare ledig ett tag då ja inte haft lusten till jobb.
Men var med N idag en stund & de gick superbra idag. :)
Sen skulle ja träffa en tjej idag också & en liten voffsing som ja ev. kommer bli dagmatte till.
Men de vart fördlyttat till Söndag då hon vart sjuk.
Så vi får hoppas de går bra med Laika & Belle som den andra hunden heter.

På Torsdag åker jag till Torpshammar också och umgås med vänner & familj.
De ser ja fram emot.
Och min lillasyster & ja ska dra till en studio & fotografera lite, då ja har en ny bloggdesign
på G från en superduktig tjej ;)
Så måste ha lite nya bilder, så ska leta reda på nån snygg outfit tills dess!

Fortsätta med bildredigeringen nu, men uppdaterar senare ikväll - senast imorgon!

xoxo
Tack för ni följer min blogg, mina fina läsare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback