`´ Tar Mitt Pick & Pack & Drar `´


Väskan packad, kameraväskan packad - nu tar ja mitt pick & pack & drar hem till
min älskade mor & far & hälsar på i helgen, men massa roliga äventyr framför mig.
Så kommer inte ha tid med nån bloggning, men kommer hem igen på Söndag ;)

Skulle vara med N idag, men det blev inställt.
Så nu tar ja tidigare tåg hem, så man kommer dit i vettig tid.
Min päls hänger självklart med också, sen hade ja tänk att försöka hälsa på
fina Sara & Mille.

Fick en jättefin fråga igår också, av en superfin & nära vän.
Så ja blev alldeles tårögd & lycklig, nästan så ja brast ut i gråt :')
Självklart var svaret ja, men vad de gäller få ni inte veta ännu förens ja vet att allt är okej.
Så ni får vänta ett tag 

Imorgon / Lördag ska ja till studio & plåtas också av min grymma lillasyster så ja får
ihop lite nya bilder till min nya bloggdesign som är på G.
Shiit va ja längtar tills att få in den, min fotoblogg kommer se mycket professionellare ut
och kommer förhoppningsvis vara lättare & hitta runt på för er läsare,
och kategorierna med anpassade & bättre!




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback