`´ Vila I Frida Mormor `´


Idag gjorde jag det jobbigaste jag gjort på länge,
att ta steget innanför dörren för att säga
farväl till min älskade, fina mormor som lämnade oss på förmiddagen!
Det var en av dom jobbigaste sakerna jag gjort på länge,
men jag är gla' att jag gjorde det.
Hon var så fin när hon låg där ♥ Min fina, vackra mromor!
Du kommer stort va saknad av oss alla, men att se dig slippa "lida" är samtidigt en lättnad,
trots att det är jobbigt att du skulle behöva lämna oss ♥
Men nu vet jag iallafall att du har det bra där du är!

Och jag kommer tända ljud för dej ikväll, och lägga ner en tanke på alla
fina minnen vi har tillsammans.
För att minnas allt det fina vi gjort tillsammans. 

Jag älskar dej Asta Falk, Vila i Frid!

Bilder ja tidigare lagt ut, men här är fina bilder på min mamma & mormor tillsammans.





Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Åh, tack så mycket!! <3



Åh, vila i frid <3

2012-03-25 @ 18:26:53
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Nej jag har faktiskt aldrig prövat 500D:n. Jag hade ju tidigare 400D och jag har prövat min kompis 550D och egentligen tror jag inte det är jätte stor skillnad. Haha, hmm, jag är inte så bra på tips, vad för tips hade du tänkt dig? ;)

Stort tack!! Kram!

2012-03-25 @ 18:30:39
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback