`´ Fjorton Dagar `´


Nu har Belle bott hos mig i 14 dagar, en vecka i Sundsvall & nu en vecka uppe på övervåningen
i huset i Torpshammar där jag har mitt rum hos mamma & pappa.
Och här kommer vi att stanna ett bra tag.

På dessa 2 veckor har hon gått från att vara en blyg katt som gick undan till att nu ligga &
kurra nere vid benen, och får hon inte tillräckligt mycket med uppmärksamhet & klappar så
kommer hon & buffar en på armen & drar sig runt på en, och pussas uppi ansiktet på en.

Hon t.o.m går fram till Laika nu ibland & stryker sig mot henne, och med min lillasysters hund Melissa
är det absolut inga problem.



Hon har även fått hälsat på lillasysters ena katt Geisha, och det gick superbra... Lite skygga mot varandra
självklart.. Eftersom dom bara träffats en gång lite snabbt.
Men dom skulle nog bli riktigt bra kamrater dom också, om dom får träffas lite mer.

Belle söker fortfarande ett permanent hem, då hon ännu inte hittat nått ännu.
Fast vi har ju inte sökt så jätte mycket ännu!
Så kom gärna hit & träffa henne, du kommer inte ångra dig.
Så fin & go' katt! ♥

Men jag har en vän som ska komma förbi här i veckan, vi får väll se om dom kanske finner varandra ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg! några planer för i sommar?

2012-05-15 @ 21:29:46
URL: http://mffryttarna.blogg.se/
Postat av: Cissy

Felicia:

Åhh, tack ♥ :')

I sommar har ja faktiskt inga stora planer ännu,

har ingen aning om vad ja ska göra än att spendera mycket lugn tid på landet hemma hos mamsen & pappsen.

Ska väll resa neröver nån gång i sommar , som Sthlm m.m. som ja alltid brukar göra, sen får vi se vad som mer händer.

Har du några planer för sommaren?

2012-05-17 @ 19:02:18
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback