`´ Torpshammar `´


Igår eftermiddag kom mamma & pappa & hämtade mig & pälsarna..
Vi kommer bo här i Torpshammr ett tag, då jag var så less på att vara i stan av olika orsaker.

Så jag packade ner en fet väska, dator, Laika & Belle.
Belle vart blyg igen nu när hon är på en ny plats & ligger under soffan, men hon var & vandrade runt en massa inatt.
Myste med mig i sängen en stund, kraffsade på lådan & åt & drack.

På eftermiddagen igår kom storasyster Ylva & hennes familj förbi en stund också, åt middag med oss.
Efter det åkte mamma, pappa & jag med ner till Viskan till dom för & titta på det nya huset dom köpt
& håller på att renovera & flyttar in i. 
Det var jättestort & fint, ja gillade det. Kommer bli riktigt fint när det är färdig renoverat.
Sen var vi till Ylvas butik, köpte lite hundmat & en sele till Belle så hon kan vara ute & njuta av sommaren
med mig & se vad hon tycker om det. Så fort hon kikat fam & utforskat här på övervåningen först.

Idag har jag vare ute mest hela dagen med hundarna, lekt med dom & hjälpt pappa & kratta lite på gården,
tagit upp alla högar & kört iväg dom. Så duktig flicka ja ;)
Men det har ju vare så underbart väder, synd det vart molnigt nu, för det vart genast kyligare.
Snart ska Laika & jag ut & jogga en sväng också, ta ut lite energi & bränna kalorier.

Var meningen jag tänkte åka till Ylva idag & hjälpa henne, men sov så dåligt inatt & somnade 
nån gång i morse, så ja sov ända tills strax efter 10.
Sover alltid dåligt första dagarna när jag är ifrån Robban, det känns så tomt & ensamt.
Tror det är därför, men förhoppningsvis släpper det snart.
Måste ut & fota nu nån dag med nya kameran också, så jag lär mig den.
Först läsa lite om den, eller kanske ni där ute har nå tips?
Det är en Canon eos 500D! Så mata kommentarsrutan full med tips om den!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Måste säga att du har en jättefin blogg! :)

2012-05-07 @ 17:35:34
URL: http://joisies.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jossan:

Åhh, tack så jätte mycket!

Det glädjer mig att höra <3

2012-05-11 @ 01:54:59
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback