`´ Hellre Hatad För Den Jag Är, Än Älskad För Någon Jag Inte Är `´


Rubriker? Det jobbigaste att komma på , som ska förklara inlägget inom kort. Fuck that, tar ett bra "motto" istället.

Torsdag idag, tiden bara flyger iväg - fast sakta.. Jag är så less på att vara arbetslös & hemma. 
Ser fram emot & gå på mötet om skolan som är på Fredag nästa vecka, och hoppas ja kan börja inom kort.
Ska bli spännande, nervöst men ändå roligt. Så ja hoppas att de finns plats för lilla mig.

Skulle jobbat i Måndags, men så blev det tyvärr inte. Dom senaste dagarna har ja äte smärtstillande också då ja haft så otroligt ont i svanken, kunde knappt gå häromdagen. Men de känns bättre idag, så äntligen på bättringsvägen.
Mamma vart sjuk i veckan också & fick åka in på sjukhuset, men som tur pallra hon sig hem igår, bäst för henne de! Så man vet vart man har henne ;) Nä, men är glad att allt blev bra ♥ Och att hon fick åka hem så pass fort.

Idag ska ja till Birsta på Willys , så fort grabbarna slutat jobbet. Måste handla då det är helt tomt i både kyl & frys.
Innan det ska ja diska & rensa kylen, samt göra ren den. Så det bara är packa hem & kunna göra nån middag lite snabbt när vi komme hem.

Mina tankar idag ligger jätte mycket på Laika också , då ja fått fram klänningen ja köpte till henne förra året vid denna tid, som hon hade på sig som halloweenkostym. Hon var så söt i den, och töntig som hon är älskade ju hon kläder & malla upp sig & tyckte hon var så fin så. Och älskade den extra uppmärksamheten hon fick då.
Hälsade på henne i helgen som var , och trots det kalla vädret & snön så lever rosen än på doms grav som mamma & pappa satte dit :')
Ja saknar henne otroligt mycket, går knappt beskriva. Men hon var verkligen speciell min kära lurvboll ♥
Tänk att snart är de 6 månader sedan, men de känns som igår...
Förutom att ja accepterat det & förstått att det är sanning, och kan lättare prata om det med endast en tår i ögat än flera på min kind, och vara glad över dom 5 år ja fick med henne & att det gick snabbt.
Helt ofattbart vad dom kan betyda för en ...




 

Kommentarer
Postat av: Nina

Så fina bilder på headern :)önskar att jag tagit dem sj ;)
Sv: Ja! det lilla lammet var helt oemotståndligt söt irl

Svar: Åhh, tack så mycket... Värmer otroligt mycket & höra :')

2012-11-01 @ 13:19:29
URL: http://ninelle.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

usch stackare krya på dig!
Vilken klump i magen jag fick när jag läste texten. Så sorgligt när någon försvinner :( <3

Svar: Tack så mycket, jo . speciellt då de kom som ett käftsmäll, helt oförberett. Djur kan betyda så mycket , helt sjukt ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback