Sömnpiller


Skriver från mobilen om nått ser konstigt ut, inatt är en jobbig natt.
Bara vrider & vänder på mig , min kropp är trött min inte mitt huvud, inte trött nog & sova iallafall.
Och allt ja vill är & få sömn, så ja orkar på skolan inatt & kan prestera bra på skolan. Och tycka den är rolig & inte vandra runt som en zombie sovandes på nån soffa.
Klockan är nu strax efter 3 på natten, och mina ben värker & hunden suckar & är less på mig som vrider mig hela tiden & ja börjar bli allmänt piss off på mig själv.
Kan ja få sova som en normal människa den här tiden på dygnet? NEJ!

Därför klagar ja av mig i inlägget här också, men dags & sluta klaga & försöka sova.
Nån som har sömnpiller till mig? Tror ja måste söka hjälp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback