`´ Simma lungt `´


... Som vattnet i fisken... Eller , var det fisken i vattnet?

Nämen , slut på rubrik idé , då blir det så ibland.. I'm sorry guys! Ja har inte mycket till liv.
Vad har ja gjort på senaste tiden? Inte mycket alls. Sökt jobb , som faktiskt har lett till jobb & jag
provar & jobba på det nya stället nu på Måndag.. Både nervöst & spännande!

Nu i helgen är de fullt upp, åker till Torpshammar imorgon med älskling där vi blir tills på Lördag,
sen ska ja hälsa på morfar i helgen med föräldrarna & ja ska låna bort Bonsai till en tjej som ska ha honom på
Måndag så hon vet att de kommer gå bra innan. Prova att ha honom.
Så fullt upp denna helg, sen ska ja försöka allt ja kan & vända tillbaka på dygn så ja tar mig upp på morgon då ja börjar supertidigt. Och måste kliva upp strax för 6 på morgonen om ja ska hinna lämna hunden & sen göra mig
i ordning & ta bussen till jobbet - samt hitta dit.

Men de löser sig nog, och de kommer säkert gå jättebra... Försöker tänka positivt eftersom jag är världens nervösaste person. Hahaha... 

Beställt en vinterjacka till Bonsai ocksås om kommer till veckan, fin va? :



Nu ska ja däremot städa - tvätta lite & leta reda på min telefon.... Och diska, suck!
Senare idag kommer Smike förbi & ska kela med soffan inatt, för han ska ut på äventyr i helgen & tar tidigt tåg härifrån imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback