`´ Helgen `´


Dålig & blogga, och helt glömt bort listan ja skulle börja med denna månad. Men ja, haha.. Alla vet nu att ja lovar mycket, men lite händer... Så förlåt för det...

Helgen som var så skulle ja till Torpshammar i Fredags, men vi sköt upp det till Lördagen då vi fick skjuts av Björn då.
Så på Fredagen tog vi bara det lungt, och spelade lite LoL & Guld Wars 2 - vilket är ett helt underbart spel för er som inte provat det.

Iallafall så for vi till Torpshammar på Lördag förmiddag, var hemma hos mamma & pappa min vid 11.oo tiden.
Surrade en stund med dom & sen for vi till Viskan till klockan 12.oo då jag hade beställt klipptid på Hårmoni.
Ni ska få se resultat nu i veckan, då jag är grymt nöjd! Absolut ett ställe jag rekomenderar starkt då Manuela som är frisör är grymt duktig & har mycket bra priser. Hon håller till i sin nya lokal i Viskan på långhuset.

Här är hemsidan med öppettider m.m. , men den är ännu under uppbyggnad så ha överseende:
Hårmoni.com


Se fler bilder av Hårmoni i: Galleriet!

Som sagt supernöjd, så måste bara orka lägga på ett ansikte här nån dag & flörta med Robban så han kan fota mig. :)

Efter det åkte vi hem till mamma & pappa min igen, åt grillat, umgicks & bara hade de mysigt framför tvn.
På Söndag var ja ut & plockade 2 påsar äpplen & stannade till i Viskan på vägen hem & lämnade dom gosakerna hos hästarna & passade även på & köpa gosaker till Bonsai i Butiken - Kapellet.
Hälsade även på Laika en stund vid graven innan ja lämnde Torpshammar, saknar henne så otroligt mycket!

 
Nu i veckan har ja påblrjat en totalrensning av min dator, då ja ska byta. Och fokuserat på & sökt jobb då det är dags & komma ut i arbetslivet igen.
Har kommit halvvägs på min dator, och imorgon ska ja påbörja & bränna ut lite bilder från datorn.
Men idag har ja rensat strax över 30gb iallafall, så stor applåd till mig!
Nu är de bara flera gb annat rat som ska bort & dom 40gb bilder ja har som ska brännas ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback