`´ Systemkamera Såld `´


Idag sålde jag iväg min systemkamera till en kille här i Sundsvall, så nu slipper ja tänka på den :) Efter många mejl och intresserade & några som inte dök upp är den nu såld, han var & titta på den mitt över dagen & tog den direkt utan & tveka, så det är skönt :)



För övrigt har både jag & älsklingen legat i 2 dagar, då vi är riktigt sjuka (feber & halsont) , och ja har börjat fått ont i högra örat idag, inte alls bra :(
Så vi har bara sove mestadels då vi inte orkat nån, kollat nån film o.s.v
Idag blir det t.o.m hämtmat då orken inte finns & ställa mig i köket , utan vill bara lägga mig på soffan & bara vara som igår kväll. Då kikade jag på film, Men in black 2 & sen spelade Dragon Age som för övrigt är ett skitbra spel!

Kommentera gärna lite filmtips till mig, kommedier / action som är bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback