`´ I'm Gonna Break Your Little Heart In Two `´


Sitter & kollat runt på youtube en stund, hittade 2 retards som ja bara älskade.. Haha, kan inte ens gå & tvätta då ja vikte ihop mig av skratt på golvet.
Ett måste att se, klicka på videon nedan & gillar ni den så missa inte resten på deras kanal:



Vare på skolan idag iallafall, och just nu håller vi på & arbeta med en sak med temat hållbar utvecklig och vi på Allmän Linje på Ålsta Folkhögskola kommer hålla en utställning med det nästa vecka, så missa inte det:


Vi i våran grupp är nu strax klar med vårat, vi ska iallafall sattsa på att få det sista gjort imorgon efter foto. ♥
Och den uppgift vi fick sist som jag ska redovisa imorgon är "Personporträtt" och jag valde att följa mina favvofrisör Manuela en dag. Så ska arbeta med dom ikväll så det är klart för morgondagen & självklart lägger jag upp några bilder här när jag är klar som håller till på Hårmoni i Viskan.
Får se om det blir ikväll eller imorgon dock.


Mina meatballs idag efter lunchen som vill klättra lite i träd.

Men nu ska ja passa på & tvätta lite & se om ja kan välja ut 6-10 bilder från fotograferingen.. 
Och städa upp efter helgen som var , och träna lite...

xoxo




Kommentarer
Postat av: Samantha

Omfg! Tyrannosaurusen var ju för kul! Jag tror jag hade sönder replay knappen btw..

Svar: hahahah, ja den & Flamingon är skön ♥

2013-07-30 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback