`´ Klippen `´


Hemma på klippen nu hos mamma & pappa en sväng, kom nyss hit efter att åkt med Martin på jobbet på hussborg i Ljungaverk.
Där hämtade pappa upp mig & jag fick köra till Torpshammar.

Igår blev de mest bara lungt, var ensam i lägenheten så passade på & ha mys med mig själv i myskläder framför datorn med hårinpackning i håret o.s.v
På eftermiddagen/kvällen åkte jag till Liz & Marielle en stund & lämnade Bonsai eftersom dom ville sno han & jag & Martin åkte till Björn en stund då dom behövde kolla upp nått på bilen & ja passade på & flörta till mig saker till min Beach Buggy så jag får skruva igång den. :)
Kan knappt vänta tills ja kan köra den, min söta lilla "Beach Babe"!
Måste hjälpa pappa & fixa med volvon också eftersom ja har bestämt att ja har körkort snart ;)

Men nu har ja massor & göra idag, så ska käka lite & jobba lite, tvätta & grejja. Tror ja åker tillbaka till Ånge ikväll igen så ja får pusses med brudarna mina åh! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback