`´ All My Life, I've Been Waiting For Someone Like You `´


Yeey, skolan har börjat nu och de känns jävligt skönt. Satt ihop mitt schema också, så alltig funkar för mig för en termin till. Blir en del hemmaplugg nu också.
Men än så länge trivs ja skitbra denna gång med, och så roligt med alla nya ansikten & fler nya awesome människor som fyller skolan.



Fick hem min korsett här i veckan också, som ja ska ha på 100% party, men kunde inte låta bli & inviga den i helgen då den är så satans snygg!




Men då är ju ja galen i korsetter också, som fom flesta vet.. haha ;) Ser skelögd ut på kortet ovan också. Men den bjur ja på!

Var även in till stan här i veckan, handlade lite på Ikea m.m. med mamma, och på vägen hem stannade vi på Max.. Provat även ena nya lyxshaken som hetter cookie nått? Iallafall, prova den! Grymt go'!

12 dagar kvar till Xtreem nu också, helt galet vad jag är pepp. Det är helt sinnessjukt. Speciellt sen igår då de var sån grym fest på skolan & halva gänget ja ska åka med var med & festa. Så de vart en hel del KBK och ös!
Men ja kommer snart explodera av pepp, fan ja vill ha 12 September nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback