`´ My Feelings Are Far Away, It's Dark And I'm Smoking A Lot `´

 







 



 
 
 
 

 

 
Inte bloggat på nå dar, men veckan som var så började jag med att göra ren bron hemma hos mamma & pappa och håller nu på hjälpa dom, de dagar ja har tid med att måla om. Eller fortsätta de som va påbörjat förra sommaren. Så de målas blått på alla pelare & golvet har ja börjat på fixa senast idag! :)





I Fredags fick mamma skjutsa in pappa på sjukhuset igen, men allt är stabilt just nu och var då. Men dom ville ha han inne för observation.
Så i Fredags drog jag med mig Marielle till stan, och Björn kom och hämtade upp oss.
Vi for först till snuten där han hämtade upp sitt leg, och sen till systemet och ica för dricka och hem direkt till Björn.
En annan hade ju börjat tjuvdricka, så dom andra 2 stackarna låg ju tyvärr efter.
Men åkte hem där iallafall Björn tog ikapp sig och sedan bjöd vi även över Roffe & Jim.

Satt väll där till omkring 11-tiden förutom Jim & Marielle som var kåtdjur & drog iväg tidigare för & "kolla disney",
ja . yeah .. Right, tror ja va ja vill om när man sitter där & blir bjudern på Jäger på en LÖRDAG med oss awesome människor & lämnar oss för Disney? Nej nej! Mig lurar ni ikke! ;)

Ja, vi andra var ut iallafall på krogen, denna helg vart de Oscars där ja också träffa på lite känt folk och nya härliga människor. Och en annan slet med Björn upp på den lilla scen dom har & körde all in och röjjde till halv 2 tiden.. Roffe kom tyvärr inte in, som inte hade nå leg på oss, så de va ju lite synd. :/
Men ja, efter det kasta ja av mig skorna & gick barfota genom stan då ja hade typ hoppat sönder mina fötter i dom "små klackarna". Vi gick en sväng till Allstar för att träffa Jens, sen tillbaka till stan och tog en Taxi hem.

Hinkade typ litervis med vatten till film som vi såg till klockan 6-tisen på morgon.
Däremellan kom en vän förbi en sväng & hälsa på, vilket man inte träffar ofta också, haha. Sen slockna vi ganska hårt. 


På Lördagen klev ja upp vid 10 tiden, hoppa i duschen & strax därefter så kom Björn till liv. Vi gick genast ner till Pain Riche för dom jävlarna inte hade utkörning, fan va sugit. Men det är så värt & gå den lilla biten trots hur seg & sliten & ont i fötterna man har för och då sig en sån go' mackjävel.
Där hämtade Martin upp mig & med sig hade han min lillasyster Melissa, för efter der drog vi till sjukhuset & hälsade på pappsen & lämnade lite saker som dator m.m. då han ska ligga där ända tills på Fredag. ♥

Åkte hem där på eftermiddagen, slängde i mig mat & var så stressad då ja skulle vara barnvakt 17.00 & var hemma vid 16.15.
När vi (Martin & Jag) åker 16.40 funkar inte bilen & innan vi fick igång den & vände hem för & byta bil.
Och mitt i stressen kommer jag på halvvägs till Viskan som vi skulle till & klockan var 16.55 att vi glömt Bonsai i den andra bilen. De är FÖRSTA gången ja glömmer min hund, åhh. Så dålig ja kände mig :(
Som tur hade ja ju Martin med mig, så han släppte av mig hos storasyster Ylva som ja skulle va barnvakt hos & var precis i tid, och Martin vände & hämtade lillbubben. ♥
Men gick ju bra till slut, och de va en riktigt lugn Lördag där de blev bara slapp på soffan med barnen.
Vilket var perfekt efter en hård Fredag.


När vi kom hem runt 22.00 tiden till Torpshammar igen, hade grannen våran ett litet klippen party med livespelning m.m. Så var även självklart tid en sväng & kollade, träffade Tom m.m. och bara hade de trevligt en stund. Drog sen mitt i natten till Ånge och spenderade natten där.

Idag har ja vare hem och målat lite under dagen, hälsat Tom & lite vänner & träffat Ola som ja inte träffat på år & dar. Så har verkligen haft fullt upp, men det har verkligen vare en toppen helg ♥

 



Kommentarer
Postat av: Fotograf Moa Lindström

Vilken mysig scen! Om alla scener var så skulle jag trivas bättre att fota konserter :3

Svar: Haha, jo. Den är hemmabyggd & det är grannen som har den på sin tomt, intill sitt hus & sin studio han byggt :)Men det var mysigt att sitta där utanför, och få en livespelning hemma hos dom. :)

2013-08-15 @ 17:02:21
URL: http://500px.com/PhotographerMoa
Postat av: matilda

Hej! Vi har VECKANS BLOGG på våran blogg! Skulle vara kul om du va med!
Kram TF

Svar: Jag är jättegärna med ;) , Men vart hittar jag det? ♥

2013-08-15 @ 21:23:34
URL: http://teamfour.horseworld.se
Postat av: Anna

Åh va mysigt med pool. Har en här hemma också, är så himla praktiskt på sommar'n :)

2013-08-19 @ 17:01:07
URL: http://edelwise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback