100% PARTY | KBK 2014 | PINK EDITION


Nu kan du boka redan till nästa 100% party kryssning, och mer rosa än så kan det inte bli.
Missa nu inte denna kryssning, du anar inte va du går miste om. Ända sen ja åkte på första kryssningen i somras har ja inte missat en ända. Och detta kommer bli min 4e.

Med grymma priser också och erbjudanden, bättre kan de inte bli. Du kan boka en hytt från 690:- endast,
och då är det en 42 timmars kryssning med non stop party!
Grymma artister & sköna KBKare, ja de är ju bara se bilderna i nedastående inlägg.
KAN DU INTE BETALA ALLT NU så har vi ett grymt erbjudande, betala 50% nu, och resten när lönen kommer.
Vi förstår ju att det kan vara tufft såhär direkt efter jul och nyår.

2 dagars kryssning, som går till Riga. Det är som sagt non stop party dessa dagar, med bra artiser & billig alkohol.
Du kan köpa alkohol för minst halva priset jämnfört i sverige.
En platta öl köpte jag sist ex. för 96:-, det är ingenting!

Du kan boka via denna HEMSIDA där det finns mer information, annars kan du enkelt
boka via mig på min facebook eller skicka iväg ett mejl till: [email protected]

Har du andra frågor, eller vill ha mer information om kryssningen eller mer priser, bara slänga iväg ett meddelande eller mejl. Eller kommentera nedan med din mejladress så skickar jag lite information.

KBK, hoppas vi ses på Pink i Februari!

Du kan även attenda till evenemanget på facebook HÄR.
 

Crew Cardinal | Albatraoz | Sa´ra Charismata | Pontiak | Raw | Killauktion | Friending | Landets bästa party dj´s | Inspelning av partydokumentären | 300 party/goodiebags | Speed-Dating | Stoffe | Partymänniskor från hela skandinavien | M.M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback