`´Bio Rummet `´


Lånad bild från Marielle.B.

Nu på förmiddagen har jag och brudarna myst i biorummet, och kollat igenom en massa bilder till fotouppdraget och valt ut dom vi kan tänka oss.
Nu efter lunch ska vi köra en sista sortering & sedan ska jag få jobbet & redigera/fixa till dom. :)

Var även på körskolan igår, så nu förhoppningsvis har jag körkortet i handen inom kort.
De känns som att det är på tiden & ta det nu när man fyller 23 om en månad ;) haha.
Men har aldrig känt ja behövt det förens nu på senaste , har ju bott i stan å så, nära till allt. Eller så har ja alltid fått skjuts.

Inser att ja aldrig bloggar längre heller, men har aldrig tiden. Har ju inte ens tiden och fixa alla mina bilder som finns på en hög hemma i datorn. Och mina fotouppdrag. Har ingen tid för mig själv.
I helgen ska ja försöka ta mig tid & redigera & gå igenom lite bilder, behöver iallafall fixa dom bebisbilder jag tog innan jag åkte ner till Västerås så dom blir klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback