`´ Sneak Peak `´





Hemma från skolan idag då ja varken hade skjuts dit eller hem, då mamma & pappa skulle in till stan på sjukhuset m.m.
Så då passar ja på & göra lite annan nytta som ja knappt har tid med annars & redigerar lite bilder som jag fotat.
Dessa bilder är från senaste fotograferingen med Isadora som ni får en sneakpeak på.
Bilderna kommer upp troligtvis på Söndag, borde ha hunnit med alla då :)
Måste själv säga jag är nöjd med en del bilder, med tanke på det är första gången ja använder mig av själva studion. Hoppas hennes föräldrar också kommer gilla några bilder, det är ju det som är viktigast ♥

Idag blir det bara lungt troligtvis , ska passa på & städa & tvätta lite sen ja vart bortrest... Det är ju en hel hög, förstår inte hur ja hinner använda så mycket kläder på kort tid? Ser ju fan ut som ja byter kläder 3 gånger om dagen minst.
Ska även passa på & plugga lite av de ja missade förra veckan & plugga inför körkortet.

Har nu också rensat & installerat lite nya program på datorn som underlättar för mig inom foto & redigering,
Photoshop CS5, Photoshop CS6, Adobe Bridge, Lightroom.. Så nu är ja helnöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback