`´ Studio `´


Idag har jag haft fullt upp.. Så nu är ja helt slut, trött...

Igår gick ja skolan, sen skulle ja till frisören men vi fick flytta fram det. Så istället tog jag mig tid & städade & grejjer & mamma & pappa åkte till Sundsvall och handlade.
På vägen hem plockade dom upp Robban som spenderar helgen med mig ♥ Underbart!

Idag vid 13.oo tiden åkte jag och köpte färg, sen åkte vi på Konsum i Fränsta & sedan till studion.
När ja tog första stegen inne i studion och skulle visa den sloga ja världens vurpa & slog både huvud & skrapa upp typ hela knäet så ja blödde & släppte några tårar av smärta. Så typiskt mig, haha.
Och inte kunde ja låta bli & skratta åt mig själv heller, vart brydd att Robban inte skratta?
Men de kanske syndes hur fan satans ont de gjorde.
Jaja, skaka av mig allt de pinsamma och onda & ställde i ordning blixtarna o.s.v
Provade några på Robban innan, bl.a hans tatuering. Bilder på den kommer senare.
Sedan kl. 14.00 kom Sara.S med sin familj som jag skulle fota.
Tyvärr hinner jag inte fixa några bilder för imorgon åker jag till Sundsvall & senare iväg till Västerås en vecka.

Men trots ja inte sitter vid rätta datorn med dom rätta programmen iallafall så bjur jag på ett smalprov och skickade även bilder till Sara utan den tillfälliga stämpeln ja fått satt dit också (blackiesixx).
Denna fin tjej heter iallafall Isadora & fler och bättre bilder kommer när jag är hemma.

Ska fota fler fina bebisar när ja far till Västerås också, så ser fram emot det stort :) Tyckte de var superkul idag så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback