`´ Friday `´


Vare på skolan halva dagen, skippade dock idrotten då ja inte hade kläder med mig.
Men fick två andra saker gjorda istället. Bl.a skivomslaget som vi fick som uppgift i foto.
Kommer lägga upp det här i bloggen , nu i helgen.

Var till Veronica på eftermiddagen för & ljusa upp håret, och alla vet ju hur roligt det är & gå från jätte mörkt till ljushårig? ;)
Så såhär snygg är jag just nu:


Fjortis"blurade" ansiktet då ja ser så trött & osminkad ut. Ingen ni velat se ;)


Men vet faktiskt inte om ja ska gilla färgen eller inte , eller om ja ska ljusa upp det ännu mer?
Får tänka på det under några dagar , eftersom i vilket fall måste håret få vila lite så ja inte bleker bort det helt och förstör det.
Ska i fler färger sedan också efter ja bestämt mig om ja ska behålla det som det är eller inte. Så är inte klar vilket som. :)

Efter det åkte jag hem , där mamma bjöd på Kinamat som hon gjort idag. Förrätten var vårrullar med nån sallad till & efter det fick vi annat bl.a gott. Bl.a friterade räkor & friterad fläskfilé!
Jättegott var det! Men efterrätten skippade vi, hade inte fått i oss den efter denna goda middag. Så tack mamma! ♥



Haft ont i huvudet dom senaste dagarna, och idag efter middagen vid 16-17 tiden fick jag det igen så gick upp 6 vilade.
Men somnade så hårt att ja inte ens hörde telefon som ringt ett par gånger vid kudden min, och vaknade vid 23.oo tiden av att Duncan skrev på facebook.
Piggna ju till när jag vaknade eftersom jag gick ut i kylan med Bonsai & tog mig nått & äta.
Så nu har jag spenderat tiden vid datorn en stund & vare toknördig sen igår. Men ska försöka sova nu strax igen.
Lägga mig & kolla på Prison Break , en till serie som jag börjat kolla på..
Än så längte tycker jag den är jättebra!

 

Ajuste, dom senaste dagarna har ja klickat hem en massa roliga saker också. Blir väll bild på dom när dom kommit hit.
» Rockabilly Klänning som är dösnygg!
» Lacoste Pink Parfym ♥
» Tågbiljetter till Västerås , ska ju på Wheels kryssning snart.
» Supersnygg sele till Bonsai.
» Kläder
» Plattång/Locktång

Så känner mig fattig när jag bränt några tusen på så kort tid, men det var det värt förhoppningsvis. Återstår & se ;)
Väntar svar från körskolan också , så ryker det en tusenlapp där också för handledarkursen, så jag får övningsköra med pappsen. ♥
Men det vet jag att det absolut är värt, ska ha körkortet innan sommaren.

Nä , ska sova nu. Imrogon ska det städas i massor & tvättas - redigera bilder - plugga o.s.v.
Flitiga Cissy i helgen, jajjimen! Här ska fixas, här ska göras! ♪♫

Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback