`´ Frusen `´


Känt mig så frusen dom senaste dagarna, men det har ju vare så kallt också.
Haft fullt upp i helggen, grejjat & fixat en massa som behövde göras , och tränat dagligen på det också.
Nu har ja nyligen äte & ska spela ett spel , och sedan sätta mig ner & plugga tänkte jag. 
Finns en del saker ja måste fixa inför veckan så. Skönt & få det klart, så man kan börja på nya saker.

Bonsai har fått vant sig vid ett par av sina skor också, nu när det är så kallt. Innan vägrade han gå ut , och när ja väl fick ut honom så hann han inte göra sina behov innan tassarna krampade på honom.
Så idag fick han ha skor och han går riktigt fint i dom.
Från första början vägrade han gå i dom, men det har vi övat bort inomhus, och när han väll började gå i dom i början så var hans fötter mer ovanför honom än på marken. Det såg riktigt roligt ut!
Men nu går han näst intill normalt, och han lyfter även på benet när han ska kissa. De gjorde han inte heller i början.

Söker ni skor , så säg till. De kan fixas i den storlek ni behöver & kan isåfall försöka fixa fram lite olika bilder på skor som finns! :) Och det är bra priser.

Dom svarta han har i videon & på ena bilden kostarde 181:-.
Sedan har han ett par blå jag visar nedan & dom kostade 219:-
Jag tycker personligen det är superbra priser. Och fin är dom.
Dom finns i butik Kapellet i Viskan, och har ni ingen möjlighet & tar er dit kan ja köpa & skicka dom . :)
Även jackan nertill (gröna) är köpt där & den kostade inte heller mycket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback