`´ Pipe The Fuck Down! `´


Har vare lunht hela dagen, kännt mig allmänt seg... Alldeles för seg..
Frusen känner jag mig också, men de gör nog Bonsai också som ligger framför den varma fläkten & sover ;)


Appropå Bonsai så var vi till min storasyster för ett tag sedan & hälsade på , och hon ljusade upp håret på mig.
Då fick Bon för första gången träffa nån i sin egen storlek.. nästan, iallafall en minihamster & det var ju spännande.
Efter att få hälsat på den när den satt i mina händer så ville han inte vara nån annastans än utanför buren,
faschinerad över vad det var för nått som för en gångs skull var mindre än honom ;)






JennaMarbles har idag fått förgyllt min dag också, vilken underbar tjej. Både snygg, rolig & bara är helt awesome. Det är nån ja ser upp till. Har ni inte sett hennes klipp, kolla in hennes kanal HÄR and PIPE THE FUCK DOWN!



Nått vettigare blogginlägg får ni inte idag... ♥
Puss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback