`´ Tired `´


"Cause sometimes you just feel tired, Feel weak, 
and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up.
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse."

Veckan som gått har jag pluggat en massa , både på skolan & hemma. 
Förutom idag då jag kände att jag behöbde åka hem, så gjorde det & har spenderat en hel del av eftermiddagen hos min storasyster Veronica.
Känner mig extremt äckligt trött & har fått blåsor i min, och har svullnad i tandköttet som är störrt än Mount Everest.
Men så länge de stannar där så är ja glad, har inte tid eller lust att bli sjuk.
Ska hänga tvätten nu strax som ja hunnit med mig idag, och njuter nu av att ja stängt in mig på mitt rum i min ensamhet med headsetet på mig & högsta volym på musik, och bara är jag för en stund.
Ska väll försöka gå & lägga mig i tid idag också, eftersom ja känner mig så trött.

Är utan mobil också föresten, då kortet mitt vart spärrat bara sådär, så hyffsat less.
Känns verkligen skitjobbigt utan telefon i en vecka. Fast just idag bryr ja mig inte så mcyket, det har vare skönt utan den.

Längtar så stort till Februari när ja får vara med min älskade Petra, och bara vara VI , bara ha henne för en helg och vara oss, vara löjlig utan & bry sig vad andra tycker. Ha roligt med eller rent av och ha min fina vän vid min sida som man kan dela allt med. Saknar henne så otroligt.

I helgen ska ja också få vara med fina brudar, ja. iallafall på Fredag då vi ska ut på stan och göra den osäker under natten.
På Lördag ska ja få vara med älskade pojkvän, min drog ♥ Vi ska ta en heldag, bara han & jag med middag på resturang och bio. De ska bli så mysigt!
Sen ska ja till birsta nått tänkte ja också, köpa lite nya täcken & kuddar.
Fast igentligen behöver vi en helt ny säng också, får ont i ryggen av den vi har nu.
Men blir väll så efter ett par juckningar i den ;) hahaha, nejdå. Den har bara hängt med ett bra tag, eller ja... Alldeles för länge. Men sängar är ju så dyrt, även om man har pengar är de inte roligaste saker & spendera pengar på då dom kostar så mycket....

Kommer lägga upp bild imorgon också på fotouppgiften vi fick som ja surrat om , så får ni se resultatet.
För de ska redovisas imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Därför man inte fått tag på dig då :p Hör av dig när du har tid! Puss

2013-01-22 @ 15:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback