`´ 10 Saker Du Inte Visste Om Mig `´


» Detta är längsta tiden jag vare singel sen jag var 14 (snart 6 månader).

» När jag föddes var jag helt döv på båda öronen. Och fick operera mig vid 2 års ålder.
Idag hör jag perfekt.

» Min sämsta egenskap är att jag inte kan planera saker,
gör jag det kan ja oftast inte hålla dom då ja är en väldigt impulsiv människa.

» Jag älskar att lära känna nya människor, men det tar lång tid innan jag släpper nån nära.

» Måste alltid sova med en lampa tänd när jag är ensam, löjligt mörkrädd.

» En av mina största drömmar är att gå på Tomorrowland. Och även åka till Sydafrika.




» Jag hatar att stå i kö, mitt tålamod är inte långt då & det är trångt, bökigt & varmt och får panik om ja
måste stå längre stunder.

» Dom flesta tror ja ligger runt som fan, och att det är 2siffrigt när dom gissar.
Jag strular en hel del, Men när de kommer till ligga har ja bara vare med 7 olika personer, då ja enbart haft förhållanden innan.

» Ja behöver skaffa glasögon då ja har sämre syn på högra ögat, då ja väldigt lätt får ont i huvet när ja sitter och läser längre stunder.

» Jag älskar utmaningar, och ingen slår mig ;)

_____________________________________

Har du andra frågor kan du ställa dom på: http://ask.fm/BlackieSixx



Kommentarer
Postat av: Nicole

Eftersom att du älskar utmaningar, vilken utmaning är du mest stolt över som du har klarat av? :)
Skriva gärna ett inlägg om det på din blogg för jag kommer fortsätta att läsa din blogg ^_^

Svar: Okej, ska tänka ut nån också lovar ja att ett blogginlägg kommer upp om det. ♥

2013-07-30 @ 18:50:33
Postat av: Fanny J

JAg är också sjuuukt mörkrädd xD

2013-07-31 @ 13:13:55
URL: http://fannyjeppsson.horseworld.se
Postat av: rebecca jarlsson

hur långt var ditt längsta förhållande? :)

Svar: Mitt senaste, som var på 5 år! :)

2013-08-12 @ 12:40:38
URL: http://nattstad.se/shaddixx
Postat av: Anna

En av mina största drömmar är också att gå på tomorrowland, so awesomme :D

Svar: De verkar så grymt, vi får se till båda 2 att vi uppfyller den drömmen! :D

2013-08-19 @ 17:04:04
URL: http://edelwise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback