`´ Laggarberg & Sandnäset `´


Kommit igång med bloggandet igen, inte för ja har nå vettigare & skriva nu än innan.
Iallafall så var ja, mamma, pappa och hundarna upp till Laggarberg i Timrå igår för och skjutsa min lillasysters hund till henne och hennes pojkvän Mattias.
Självklart fick ja köra, kung som ja är gick de toppen så ska se till och ha körkortet i handen nästa månad.

Efter det for vi till Sandnäset och hälsade på storasyster Veronica och hämtade valpen min som hade spendetat lite tid med dom.
Än så länge går de sisådär mellan Bonsai & Kendra, hon är bara lite tjurig på honom än och allt ska ske på hennes villkor.
Häromdagen rök dom ihop och hon högg Bonsai i ansiktet så han började att blöda ur ena ögat, och det var otäckt.
Jag hoppas detta beteende försvinner snabbt, inte tidigare vare med om att de brukar vara så hos en valp så.

Men ja ska lägga ut nån video där dom leker inom kort, ska bara ladda upp den på facebook eller youtube först.
Samt fixa lite bilder på Kendra, men behöver hjälp av Melissa då hon är en snabb energiboll som flyger mer fram än springer.



Idag ska ja ge mig ut och klippa gräs, träna och flytta en bil och knarka denna låt hela dagen igen ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback