`´ Singel `´


Nu passar nog förra inläggets rubrik bäst, det är mycket som hänt det senaste & därför har ja inte bloggat på typ en månad heller.
Efter förra inlägget jag skrev , så fick ja ett samtal från min pojkvän att han kommer förbi, för han vill prata.
Ja hörde genast vad det gällde, och satt i över en timme & väntade på han skulle komma förbi och kunde knappt tänka. Allt som flög i huvet var: "I guess this is the breakup part, how do you prepare for that?".
Hur förbereder man sig för sånt? De går inte... Visste varken om ja skulle skratta, gråta eller få nå panikanfall.
Vi pratade en timme & efter den timmen så hade ja rätt & de kom som en ren käftsmäll för det var inget jag var beredd på skulle hända alls.
Tänker inte ljuga heller, ja måde skit i över en vecka & sen dess har ja vare ute varje helg. Inte orkat tänka på det. Och bara försökt hitta på en massa saker trots ja inte haft lust.
Som tur har ja mina vänner där , som finns där för mig ♥
De känns bara så värdelöst när ja vare så deprimerad ett tag & verkligen sakta börjar klättra uppåt & ta tag i mitt liv så kommer han & trampar ner mig igen.
Efter allt vi gått igenom, efter allt ja accepterat för att ja vare så himla kär, 5 år.. Bara kastades bort så fort.
Och värsta av allt att jag än idag inte förstår varför, då ja inte fick en bra anledning.
Ja har försökt att förstå, men det går inte på nått sätt & nu senaste veckan har ja bara skitit i det.
Ja orkar inte tänka på det, ja orkar inte bry mig.
Först var ja arg, rent förbannad. Sedan ledsen, nu tycker ja de inte är värt & tänka mer på. Kommit till en punkt där ja vet att ja är värd bättre.
Tänker inte låsa in mig för det, utan nu ska ja passa på & fullfölja mina planer, det vart lättare nu när ja inte har nått att stanna för.
Det ända som tyngde mig innan var att ja ville vara kvar här med min älskade Robban, men nu när ja inte finns där så tänker ja inte vara kvar & stanna här heller för nån som inte kunde bry sig mindre.
Ta de inte fel, vi pratar än nån enstaka gång, och vi ska försöka vara vänner.
Vi har ändå gått ifrån varandra som "vuxna" utan tjaffs & bråk, och vi får se vad tiden avgör för vårat förhållande om de kommer kunna sluta bra som vänner eller inte.

Nu ska ja försöka ta ikapp skolan, allt ja missat dessa 3 veckor då ja vare idiotiskt & lagt allt på sidan.
Så nu är ja superstressad över allt, och ligger efter i mycket.
Så denna helg ska ja inte gå ut, utan försöka plugga ikapp.
Har även börjat ta körkortet, och än så länge har de gått skitbra, nästan lite stolt över mig själv ;)
Börjat gå tillbaka till skolan, förutom idag då ja inte orkade... Gick in dit idag och när jag kom innanför dörrarna kände jag bara , nääää... Kände jag behövde en dag off.
Var i Ånge inatt, inte vare där på flera år så man kan ju fundera på om ja blivit pshykiskt störd.. Haha, fast man vet aldrig ;)
Men de var kul, va lite skönt &komma ut & träffa andra & känna att ja börjar må bra igen & vara lite gladare.. Kanske lite väl överglad igår , haha... men ändå, hellre de än & låsa in mig gråtandes på mitt rum & tycka synd om mig själv ;)
Måste komma igång & fota igen också, de är också en sak som ligger & dammar på hyllan just nu, verkligen gett upp allt ett tag.

Så fort ja har tid ska ja ta & uppdatera min header också på bloggen & byta visningsbild & information.
Ny start - nytt allt.

Glömde visa min tatuering ja gjorde senast här också:


"Kärlek Övervinner Allt"
Klockslaget jag är född & I & L står för mamma & pappa. (Ingelis & Lennart).

På denna bild är den dock inte läkt ännu, och ja har inte tage nya bilder. Men kommer uppdatera sedan med bättre bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback