`´ Happy Halloween `´


Hade halloween fest hos mig igår, där dom som är hemma från skolan kom förbi, några från Ljungaverk & Ånge m.m. också kom. Som tur kom Liz som en räddare i nöden också & erbjöd att flytta festren till skolan som är större, då vi i princip hade kramkalas hemma hos mig i slutet och inte fick plats allehopa. 
De va så oväntat många som kom, men kul som fan var det. Lika kul borta på skolan.

Martin var en prins idag också, som hjälpte till & rädda min dag med städande av min lägenhet. Så ja slapp göra det ensam, för fan vilket kaos. pom pom glitter överallt, hyvlat golv och burkar & glas i berg.
hahaha, men det var de värt.
Sur var ja igår också,då ja hade tänkt vara vampyr, men fäster tänderna ja köpt? NEJ!
Så fick göra en snabb reservplan & försöka göra en sugarskull, vilket ja aldrig gjort i hela mitt liv. 
Men bättre än ingen utklädnad!



Jaja, efter vi städat lägenheten åker jag & Martin hem till mamma & pappa min & hälsar på en sväng. Och passar även på att lämna tillbaka lite stolar som ja lånade.
Sen har ja sutte här hemma och njutit av min ensamhet, eller ja. Dread var förbi en sväng & surra & tog en rök.
Och Malin hämtade nyss en grejj hon hade glömt här. :)

Ikväll blire lite tid med Kongo, kolla på nån film & bara vara, Känner ja behöver ta de lungt efter dessa dagar.
Speciellt idag som vare en ren berg- och dalbana.
Men alla dagar kan inte vara GREAT, man måste känna ibland att man lever också.
Life can be a bitch!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hallå. Du har en gång i tiden gjort min bloggdesign :)
Jag skulle jättegärna vilja fortsätta använda den men jag tänkte höra om du skulle kunna byta ut den animerade bilden. Bara ha en vanlig bild där eller så för förstår om du inte orkar göra en ny animering.
MVH // Moa

Svar: Hej hej!Jajjimen, har inte haft tid. Inte ens till min egen blogg som du kan se på mina dåliga updates på senaste tiden, därav mitt sena svar också. Så ber om ursäkt för det.
Tror inte att jag har tiden, sen har ja inte haft tillgång till internet eller.
Men jag hör av mig om ja skulle känna att ja hinner med mig. <3

Hoppas du fortfarande är nöjd över designen.

2013-11-14 @ 09:23:33
URL: http://moahelanatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback