`´ Får Jag Låna Dina Bilder? `´


Nyligen fått en fråga, om mina bilder som jag fotar på djur m.m. får användas på olika hemsidor, ex. stallet.se
som Magda ställde i ett inlägg nedan: "Lånar du ut bilder till hemsidor som stallet.se?".

Har tidigare sagt nej, trots jag är jätteglad att ni gillar mina bilder. Verkligen superkul & höra ♥
Men jag har nu valt att ändra på det, men du måste personligen få min tillåtelse då det bara är ett vist antal av er som kommer få låna mina bilder, så ja har koll på vad dom används till & vart, mot att ni följer mina regler jag kommer sätta.

Så är just du intresserad av att låna mina bilder vill jag att du innan skickar iväg en frågan till mig via mejl: [email protected]
Jag vill att mejlet innehåller till vilket syfte du ska använda mina bilder & varför du önskar använda dom.

Jag kommer då också dra igenom dom krav/regler jag har för användning av mina bilder.

Innan dess & innan du accepterar dom krav & regler jag har, samt fått ett ja av mig personligen via mejl så är det strängt copyright på allt som laddas upp här på min blogg.
Så bara för du läst detta inlägg innebär det inte att du har tillåtelse att använda mina bilder,
det är något du måste få via mejl. Då det inte är alla som kommer få det, utan bara ett fåtal personer för att jag ska kunna ha full koll på vart mina bilder är/används.

xoxo











Fler bilder finns att se i kategorierna till höger! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback