`´ Making Promises I Can't Keep `´


Sorry guys, lovat er bilder & video sen 100%, men ärligt har ja inte ens hunnit lagt över dom från kameran ännu.
Och just nu har ja inte kameran med mig då ja har en annan nyhet, ja FLYTTADE till eget igår.
De har helt enkelt vare mycket med skolan, hemma & resor. Och nu flytt då mitt upp i allt.
Känns riktigt bra hittils. Och är långt ifrån klar, men redan riktigt nöjd. Så kan knappt vänta tills allt är klart i lägenheten med mina planer.

Köpt allt nytt i princip så! Mamma fick min andra stora soffa ja hade i min förra lägenhet så köpte hon en ny Divan/bäddsoffa till mig. Superfin är den. Sedan köpte ja nya saker till köket & annat småplock.
Nu ska bara tv & säng köpas & lite andra saker & piffa upp lägenheten med, sen får ni bilder på det.
Räknat med att kunna köpa det mesta nästa månad redan förhoppningsvis.
Iallafall, nu bor jag i Fränsta i en etta, då de bara fanns den ledig. Sökte förra veckan på både ettor & tvåor.
Så hade nog tur som fick denna så fort. Nära till skolan & allt.
Har även införskaffat mig en ny familjemedlem vid namnet Key-ai, ett litet sällskap till Bonsai när jag är på skolan på dagarna = kattunge. 

Smygtitt ;)

Kissebääs! Key-ai! (Japanskt för "inre energi)
 
Ja. Så mycket mer har ja inte & berätta. Skulle vart på skolan idag på 140års, men orkade verkligen inte. Sen va ja så sämst när ja flytta igår så skulle ja ha med mina senaste utställningsbilder. Men glömde fan det hemma, så allt gick åt helvete. Så orkade verkligen bara inte.
Men från & med veckan så ska ja försöka ta tag i skolan och mitt liv nu! Halkat så mycket efter när det kommer till det.

Jaja, dammsuga, skita & hoppa i duschen. Kommer lite mysiga människor till mig ikväll.
För ikväll blir det för min del - Red Bull & Vodka!
Skål! "Vi dricker sprit, knullar slynor det är så det ska va. Nu är det party tills kontot tage slut!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback