`´ Red Bull & Vodka `´

Sitter nu i min ensamhet i lägenheten & njuter av tystnaden, ja hör suset från kylen, det ända som stör mig just nu. Och katten som prasslar runt i Ikeas påse, med Bonsais snett stirrande på henne. Skulle behövt städa min lägenhet efter helgens äventyr, men jag orkar verkligen inte. Helt slut och känner mig ännu inte riktigt 100 om jag ska vara ärlig. Vart lite för mycket, och lite väl blandat. Igår så bestämde ja mig på em/kvällen att kasta en förfest, som blev lite mer än en förfest. Först var det Pontus, Marielle, Jag, Östin & Rebeca. Efter nån timme drog Rebecca till Ålsta & Roman & Dread kom förbi, därefter även Kongo. Ja böra genast dricka på min Smirnoff ja köpte, som ja blandade med Red bull. Så det var vad min kväll mestadels bestog av. Sedan vart det bong med sprit, och lakritsshot & för första gången vart det tequila. På det blev det även passoa den kvällen och smirnoff ice. Och nu när ja kommer fram till dom olika blandade mängder alkohol så förstår ja varför inte min kropp tycker om det ännu. Vid 11.oo tiden tror ja? Ja, iallafall. Då drog vi vidare till Ålsta dör ja och frugan & alla andra bara öste på en stund, dansade & umgicks. Och jag & mitt gäng som satt hemma hos mig satt & tagga inför JD3. För er som har mig på facebook, så vet ju ni vad ja snackar om efter bomben med bilder och videor sen igår. Men kuul som fan hade hade ja, trots minnesluckor. Var nog hemma vid 02 tiden redan, där ja sedan lyckats somna till på mitt golv. Som tur han man ju en sån göllig kille som tog hand om mig ♥ De va längesen kan ja tala om, sen nån ens behövde ta hand om mig. Så var lite pinsamt också. Sov nån timme och sen var ja uppe vid 05.00 igen då ja mådde så jävulskt illa och drack litervis med cola tror ja fan. Lyckades somna om vid halv 7 tiden & vid 8 knackar det på dörren & Östin kom på besök en stund i morse. Efter de vila vi en stund till, och ja hoppade i duschen & drog sedan till mamsen & pappsen, hälsade på & surra lite med stora släkten som också var där. Passade även på att slänga med lite mer grejjer. Så nu har ja fan snart allt här. Och de känns awesome. Trött som ett svin, och ska slänga mig ner & kolla på 90210 nu, snart sett klart season 2. Men beror ju på om internet vill funka som håller på krångla på just nu. Därav kan ja inte heller bjuda på bilder / video just nu. Men får uppdatera detta inlägg sedan med det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback