`´ Bye Bye Blondie, Hello Purple `´

Så fint väder de vare i flera dagar, blir alldeles till mig och sommarkänslorna bara rusar i kroppen.
Så nu är de hejdå till de tråkiga blonda, och hej till det lila igen!

 
 
Så snart äre porrigt, snyggt igen :) Kan knappt vänta.

Idag har dagen spenderats med frugan i Torpshammar igen hemma hos mamma och pappa, där vi gjorde klart möblerna samt jag rensade mitt rum och min walk in closet uppe nu på kläder och saker.
Så slipper man tänka på det när huset säljs, och sen hjälpte Tom mig och få allt till Fränsta.
Så TACK, du är en ängel!

Nu sitter jag med färgen i håret efter att njutit en timme i solen ute på balkongen, med körkortsboken i handen.
Imorgon blir det städa & tvätta som gäller.
De ända som inte är klart med möblerna är att dynorna ska kläs om och sedan ska de sättas ut kuddar och lite annat mys i olika neonfärger! De kommer bli apnice när det är klart. Nöjd redan så.
 
 
Nu blir de slappa hela kvällen, och känna sig grym som vare så glitig nu dom senaste dagarna. Sen hoppas vi på fint väder imorgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback