`´ Hoppas alla haft en glad påsk! `´

Hej hopp! Humöret på topp, men hur kan de inte vara det efter en grym helg och så underbart fint väder dom senaste 2 dagarna. Så pass att jag kunnat solat och pluggat ute, och gått runt i klänning.

Frugan bor hos mig om ni missat det och i Torsdags fick vi besök av en galen norsk (Simen) från Oslo.
Det är en grabb vi inte hade träffat innan, utan han hade bokat 100% party via mig och ska dela hytt med Marielle, så han tänkte de va kul och komma upp och hälsa på.

 

Så på fredagen kom Björn och hämta oss, eftersom de inte finns så mycket att göra än att krama om träden här ute i skogen, i Fränsta.
Så vi beslöt oss för att åka och spendera helgen hos Björn, i Sundsvall där fler möjligheter fanns.
På fredagen förfestade vi hemma hos Björn och sedan drog vi (jag, Simen, Marielle, Björn) ut på Allstar och bokstavligt röjjde loss.
På kvällen fick ja skäll för ja dansa i soffan, vilket är förståeligt.
Sen var de en annan asskön vakt som jobbade där, när vi satt och tog en varsin drink vid bordet höll Marielle på somna, så vakten satte sig bredvid oss, suckade och klandrade över hur dåliga och tråkiga vänner vi va till Marielle, och att vi borde ta ut henne på dansgolvet. Hahaha, ja kul var det.
Strax där efter kom Odhner ut för och träffa mig och vi alla drog ut på dansgolvet så länge vi kunde stå på benen typ, lekte runt och ja, va för full helt enkelt då ja näst intill strippade. Eller ja, visa tuttarna åh så. Men #YOLO!
Roligt hade jag iallafall.. Sen var de lite kul i soffan och där efter en stund när ja rest mig upp kom samma söna vakt och gav mig en härlig lapp som verkligen gjorde min helg:

 
Hahaha, jafan. Kul som fan hade ja helt enkelt och vid stängning åkte vi hem till Björn och sov.

Eftersom vi körde 100% så var de bara börja igen under Lördagen, då det åter igen var förfest hos Björn där Micke, Bobby och Sandra kom förbi också.
Jag och Marielle drog ner på Allstar tidigare, och grabbarna och Sandra skulle på Oscars.
Men mitt över natten så åkte jag och Marielle till hennes kusin Mattias och spenderade natten där.

Så tack ALLA för en grym helg.
Tack till Rasmus.Ö som var chaufför under Lördagen och tack till Björns granne som var chaufför under fredagen.
Tack Simen, för du kom till Sverige och festade med oss, det var roligt.
Tack Mattias för sovplatsen!
Tack Björn som hämtade oss under Fredagen.
 
________________________________
 
Idag klev jag upp tidigt med Marielle och Simen, då jag skjutsade honom till flygplatsen till 9-tiden, med Tom eftersom jag övningskör med honom för stunden. Då ja håller på med körkortet stenhårt nu till 110%!
Efter det for vi och åt på donken, frukost och sedan till Rusta där jag köpte färg jag skulle ha under dagen, och penslar.
Sedan vart det Willys en sväng innan vi drog hem till Fränsta igen där vi bytte om lite snabbt.

Sen for jag på blomsteraffärn och köpte 3 rosor som ja la på pappas grav och önskade honom en glad påsk där uppe i det blå ♥
 

Mycket snyggare i verkligheten, dom gick i nyanser mellan orange och röd. Riktigt läckra var dom.

Efter det släppte Tom av hos hemma hos mamma min där jag och frugan påbörja ett bygge av möbler, då ja på sidan Återbruka Mera på facebook såg en läcker soffa gjord av lastpallar, vilket mamma hade många av.
Och samtidigt som det är kul och pyssla än att köpa möbler så beslöt vi oss för att göra egna. En egen mini variant som får plats på min balkong.
Så dagen har spenderats ute i det fina vädret med att spika, såga, måla och grejja. Och vi har en riktigt bra början, kan knappt vänta tills de bli klart, de kommer bli riktigt najs tror jag :)
Om inte annat har det vare kul och grejjat.
Ska fortsätta med det imorgon, samt plocka och rensa uppe på mitt gamla rum så det är klart innan huset ska säljas.
 

Ja, lägga sig och kolla på film och sova sen. Blir nog en lång dag imorgon också som en kvinnlig version av Mulle Meck och sen plugga.
Tack mamma som även bjöd oss på mat och sedan sljutsade hem oss ♥

Ni alla är guld värda, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback