`´ Down With The Sickness `´

 
Nu är ja grymt less, aldrig mått så skit som ja gör nu. Aldrig någonsin vare så sjuk som ja är. De började i Tisdag med halsont, över natten svullnade halsen och jag sov inte mer än en timme.
På morgonen hade ja så mycket slem att varje gång ja hosta fick ja springa på toa då ja hosta hårt, och bara fick upp det hela tiden.
Under Onsdagen kom värken i kroppen, muskler och febern började gå högt.
De vart inte bättre under veckan, utan i Fredags fick ja även värk i öron och ögoninflammation i ena ögat.
Båda under lördagen. Ja har haft svårt och äta pga av halsen och att bara ta mig till kylen har gjort mig andfådd.
Att äta gjorde mig andfådd. 
Som sagt, aldrig tidigare vare så sjuk, så piss ja mått dessa dagar. Samtidigt som ja får stress över att jag inte är klar med julhandlandet.
När ja väl lyckats somna har ja vaknat av snarkandet då ja vare så täppt i näsan, eller helr kruttorr i munnen.
Är så torr om läpparna och under näsan nu av allt torkande, och även börjat blött näsblod då och då. 
Är så trött och slut.

Idag tog ja en dusch faktiskt, trotsade mitt mående och var en kort sväng på Birsta och handlade lite. Får ju fel av att sitta hemma på soffan i flera dagar också. Man blir ju deprimerad. Ja som alltid är ute och flänger.

Imorgon, trots hur ja mår ska ja försöka julhandla de sista. även gå på vårdcentralen om de inte blir bättre under natten.
 
________________________________________________________________
 

Vad jag köpt idag är en hemlighet, men kan iallafall berätta att de köptes 6 snygga muggar idag. Dom är både sköna och hålla i och riktigt snygga. Hitta dom på Cervera.
 
Köpte även i veckan en vacker liten sak:

S40 - 05
Så trots man vare sjuk, är ja nöjd med året och dessa fina förtidsjulklappar. Och ja vet att julen kommer fortsätta vara awesome som resterande år.
Kommer även börja de nya året med en ny look, en vän kommer upp till Sundsvall snart och hon ska få ta och fixa upp mitt hår ;)
 

Kommentarer
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Coola muggar!:DD

fin du är btw :)

Svar: Jovisst var dom, stilrena men ändå läckra. Ja kunde inte låta bli trots priset.
Taaack kära du <3

2015-01-17 @ 16:45:34
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback