`´ Tjäääänare `´

Tjabba, tjena hallå... Här sitter man åter igen i skolbänken, och ingen kan ju va nöjdare än jag på denna skolan just nu?
Alla är le, och längtar till lovet nästa vecka? Medans ja bara tycker det är så jäkla härligt och få plugga.
Har inte fått så mycket gjort nånsin som ja gjort nu på så kort tid.
Lämnade in 2 stora arbeten i Måndags ju. Sen igår lämnade jag in 4 andra arbeten.
Sen igår har ja börjat arbeta på 2 andra stora arbeten, en inom religion där vi ska skriva om en sekt och jag valde om "Massmordet i Joestown", vilket ja hitta en dokumentär om på en och en halv timme..
Så har väll skrivit runt 2-3 sidor hittills.

Sedan har ja fått ett arbete i engelskan som ja hunne gjort en tankebubbla till, de är ett arbete ja ska minst skriva 3 sidor om. Så ja valde om "chihuahua". När ja är klar med det arbetet om ja får godkänt, vilket ja inte tror är några problem. Så är ja där efter klar med engelska b kursen!
Så allt flyter på nu, och ja är så jäkla lycklig.

Et prov ska göras imorgon också, i Matte A som ja läser. De är ja dock lite nervös över då kaplitet med procent verkligen vare halvknas för mig. Har inte riktigt fått kläm på det.
Så ska repetera lite ikväll på det och hoppas de går bra ändå.
I Värsta fall får ja ju bara ett omprov, bättre och försöka än inte. Right?

Nej, återgå till dokumentären.. Den är rätt spännande ändå :)
Har blivit värsta nörden, plugghästen! ;)

Puss och mys i höladan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback