`´ Hej Mitt Vinterland `´



Vi har mycket till vinter här i norr, de är så ja kan gå i foppas barfota och nästan utan jacka, i bara linne.
Utan att frysa, men samtidigt vet ja inte heller om det är min förskyldning/feber som spökar.
Skolan började i går, självklart hade ja turen att bli så sjuk i helgen som gick över till feber & öronvärk att jag fick vara hemma.
Idag känner ja mig på bättringsvägen, så imorgon. Sjuk eller inte så åker jag iväg på skolan.
Blir galen av att bara sitta hemma, och ja har verkligen längtat tillbaka till alla underbara.

Sen blir ja galen på CSN också, som först sa att ja skulle få pengar den 3/1, sen den 8/1 som vart flyttat till den 9/1 som vart flyttat till den 10/1. Så hur många gånger till ska dom flytta det? 
Ja har saker ja måste betala, har saker till skolan ja behöver köpa. Räkningar att betala. Less som fan.
Men ja, förhoppningsvis löser allt sig, ja hoppas det verkligen.

Om en månad är de kryssning som gäller igen, de ser ja fram emot. Pink Edition dessutom, spännande ;)
Haha, bara ja få cash så ja och hönan min kan beställa våran outfit också. 
Efter den kryssningen kommer min favorit av alla, sommarkryssningen, elite! 
Då firar jag och Marielle hårt att det är ett år med 100% party resor, grymt va tiden går fort när man har roligt.
De kändes som om det var nyligen! ♥

Ja, nu återgå till plugget, fortsätta ta ikapp de ja ligger efter med. Sen städa idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback