`´ Tårar Är Ord Från Hjärtat Som Munnen Inte Klarar Av Att Säga! `´


Ännu en vecka av skolan har gått & ja pluggar hårdare än hårdast. Har inte haft tid att blogga/uppdatera med nya bilder & kameran ligger & dammar då jag aldrig får mig tid & damma av den tyvärr. 
Den stackarn har fått legat i månader i sin ensamhet i den mörka väskan.

Men tid ska ja ta mig, och bygga upp en bloggdesign tänkte ja. En inriktad bara för mina bilder, så de ska bli lättare för er att hitta dom. 
Kommer givetvis att ha denna som fotoblogg också, men en med bara mina bilder, som mitt samlade portfolio.

13 dagar kvar, sen är det 100% som gäller igen. Taggad? Nja. Bara pga av ekonomiska skäl. Hela min ekonomi har rasat denna månad känns de som. Räkningar som är sjukt stora, som internet på 1100:- och el på 811:- som inte nånstans låter vettigt för mig. Ja förstår helt enkelt inte. Så vill bara krypa upp i ett hörn & försvinna nu känner ja.
Som studerande har man inte råd med dom summorna helt enkelt. De funkar inte. Även om man sliter på sidan av.
De känns inte rätt med en liten etta på 24 kvadrat om man säger så... Men ja, får se va som händer med det. Ska göra lite samtal..

Håller på gå igenom min förvandling igen också från brunt till lila igen, ja saknar det alldeles för mycket.
Så nu har ja börja slinga mitt hår, de kommer ta tid. Men de är skonsammast för håret så de får ljusas upp sakta & sen ska de bli lila igen. ♥



 
Helgen går åt att plugga, kanske frugan kommer idag. Vi får se, sen lär de bli en kväll med nörda...
Imorgon blir det torpshammar och en sväng till Ålsta kanske.

Sen till veckan äre skola som gäller och hemligheter ;) Nedräkningen till Pink har också börjat då de nu är 13 dagar kvar. Så snart ska man va full & galen med massa gamla & nya vänner ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback