`´ Random Frågor - Tidsfördriv `´

Namn: Cissy.
Ålder: 24 år ung ;)
Längd: 168.
Sko-storlek: 38.
Född: BB - Sundsvall men uppväxt i Torpshammar.
Bor: Fränsta.
Gör just nu:Facebook, ask + bloggar.
 

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, snäll och bra lyssnare. 
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Dålig på ge mig själv beröm, dåligt tålamod, gnäller mycket.

Vad är du rädd för: Mänskligheten, Mörker och vara Ensam.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon kanske. Håret.

Det roligaste jobbet du haft/har: Inom fotograferingen när jag fotat evenemang, eller som barnskötare.
Har du körkort och egen bil: Snart så! ;)
När tar du ditt körkort: Håller på med det nu.
När grät du senast: De händer lite för ofta än.
När skrattade du senast: Nyligen, man kan inte annat än och skratta när man har Mattias vid sig! <3
Vem åkte du bil med sist: Mattias.
Vem åt du mat med sist: Mattias.
Vem sov du hos sist: Mattias.
Vem sov hos dig sist: Björn och Mattias? Längesen ja va hemma nu, så ja minns knappt.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Veterinär.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Händer aldrig längre, är en frisk människa som är rädd om sig själv ;)
Värsta smärtan du råkat ut för: Kan inte komma på nån värsta smärta, har aldrig riktigt gjort illa mig ordentligt.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Canern som tog min fars liv gjorde mig både ledsen, förbannad och allt. För att livet är så orättvisst.
Har du någonsin sportat: Nej, ingen sportmänniska.
Vad finns alltid i din handväska: Nycklar, parfym, papper, deo, smink, borste, plånbok.

Har du varit utomlands någon gång: Vare på flera ställen som Tallinn, Riga, Finland, Norge, Danmark. 
Men inget av dom räknas enligt mig, men 2008 var jag till La Serra, Italien.
Vilken plats var finast: Italien, utan tvekan. Men har inte så mycket att jämnföra med än.
Men Tallinn och Riga är också fint.
Sämsa plats du varit på: Finns ingen dålig plats. Eller jo, Ånge kommun! ;)

Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Ja.
Rökt: Ja.
Snusat: Ja.
Druckit: Ja.
Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen + pierving i läppen och 2 tatueringar.
Hur ska en kille/tjej vara/se ut för att du ska falla pladask: Omtänksam, snäll. Ja allt de där. Viktigast av allt, kunna vara sig själv i alla lägen.
Finaste komplimang du fått: Fått så många och kan inte bara bestämma mig för något speciellt.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Det har jag säkert.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja.

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Tycker om båda.
Hamburgare eller pizza: Hamburgare.
Kött eller fisk: Kött - utan tvekan.
Hund eller katt: Hund.
Aftonbladet eller Expressen: Expressen.
McDonalds eller MAX: Max.

Vin eller Öl: Öl!
Charter- eller skidsemester: Charter.
Sverige eller Utlandet: Utlandet.
Sport eller nyheter: Nyheter i så fall.
Hockey eller fotboll: Hockey.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga.

Sommar eller vinter: Sommar!
Vår eller höst: Vår.
Flyg eller tåg: Flyg.
Bil eller buss: Bil!

Vad är du mest nöjd med hos dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback