`´ Västerås och Ljusdal `´

Nu har de varit 2 helger med full fart, har knappt vare hemma en dag ens i min lägenghet under dessa 2 veckor. 
Trots ja borde vara hemma & sängliggande då jag varit riktigt dålig, men sånt trams hade jag inte tid med när man kan ha roligt.
 
Torsdag 3/7 - Söndag 6/7
Jag, Björn, Marielle och Anna tog under Torsdag kväll vårat pick och pack och rullade ner till Västerås, för att inte missa Power Meet.
Vi var framme runt 01.00 tiden på natten i Västerås & såg då nån enstaka bil innan vi drog in till Hallstahammar in till petra där vi alla hade sovplatser.
Men den mesta tiden under helgen spenderades i Västerås & kolla på bilar & sen under kvällen/nätterna var de campingen som gällde för oss.
Så full fart i flera dagar med bilar, svinerier, naket, raggare, alkohol förtäring åh alkohol missbruk, galna norskar, dans, trasiga bord, lägga airbag under en kille, borttappade kläder, Broiler, Lerigt, Goa Människor..
Och hem kom ja med massa sår & blåmärken.
Snabbt & kortfattat helt enkelt då det är helt obeskrivligt, något man måste uppleva för att förstå. Jag bara ÄLSKAR power meet och Västerås. Längtar redan tills nästa år. ♥
Ja har haft ett blåmärke över hela höger knäet och sedan flera över varje ben, ont i röven då ja ramlat på svanskotan & ont än idag där. Blåmärke på rumpan & andra ställen på kropen & rivmärken.
Samt vare sjuk tills nu då ja är på bättringsvägen sen de nakna nattbadet som ja fick för mig & ta med Anna klockan 03.00 på Lördag natt.

Träffade på så många nya härliga människor och självklart sista dagen när man ska hem träffar man på alla "kändisar" - folk man känner hemifrån & så.. Som ja inte hade en aning om skulle vara där.. haha!
Bl.a Jessica som sökt efter mig åh nån hade svarat "Jamen hon är där borta i nå tält på nån strippåle". 
Så jaa, haha.. Man kan ju undra hur mycket sprit ja drog i mig den helgen ;)
Men kul som fan! Lätt göras om nästa år. 




 
Sent på Söndag kväll rullar vi hemmåt mot Sundsvall, men stannar till i Ljusdal på vägen och blev sovandes där en natt då alla var så sjukt jävla slö sen helgen.
Anna bor där, så vi släppte av henne och fick sovplats där innan vi under Måndaden rullade hem på riktigt.



Under veckan kom Louise & Lennart (syrran) och hälsade på hos mamma, så var dit en sväng & vi grillade m.m.
Sedan fick ja en rökt öring & regnbåge & njuta av.
Fick även under veckan hem min nya tv så ja är så jävla nöjd, och sen är det Sundsvall som gällde mestadels med vänner.
Sen har ja även passat på & prata lite med pappsen och lämnat honom en ros på graven om Power Meet, då han i år inte kunder vara med ♥


 
Fredag 11/7- Söndag 13/7
Under helgen ordnade Marielle en stuga i i Ljusdal som vi fick låna via hennes släktingar. Ja var jättesjuk, och hade blött näsblod i 3 dagar också. Varav under Fredagen ja nästan fick åka in då de inte slutade att rinna oavsett om ja låg ner. Men ja hade Mattias iallafall som tog hand om mig.
Efter mycket om och men i en timme slutade det och jag beslöt mig ändå för att åka till stugan så vi packade och inväntade Björn & Marielle och sedan åkte vi dit under eftermiddagen.
Vi var framme där runt 17-tiden och då hämtade även Björn upp Anna som spenderade en natt där.
De vart skålandes för alla utom mig och Mattias som bara tog de lugnt, grillning båda dagarna, fiske och några båt turer ute i det fantastiska vädret som vi hade. Helt fantastiskt och så jävla skönt.
Vi beslöt odss också för en telefonfri helg eftersom täckningen var kass, så vi slog alla av telefonerna.
Skitjobbigt första timmarna, men sedan var de faktiskt grymt jävla skönt med tanke på ja sítter vid min 24/7.




 

Vi kom hem under Söndag eftermiddag och då stannade Björn och Mattias hos mig tills igår. Då drog vi istället till Mattias där han bjöd på middag & grejjer. Sen har vi även varit in på Birsta där han bjö på goglass och grejjer.

Veckans planer är att hjälpa mamma i huset, och sedan bara satsa på bli helt frisk. Men nu äre inte långt kvar tills dess. Bara slö än, och ont på höger sida i käften.
Men jämnfört med innan då ja hade feber till och från, frös/svettades, ont i höger öra och högra sidan av munnen, snuvig & kunde knappt andas, halsont.. Så ja klagar absolut inte längre, för fan så less ja blev när de va sak på sak, att de inte räckte med febern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback