`´ Glad Midsommar `´

 

Hoppas alla hade en bra midsommar, min var helt okej iallafall!

I fredags var ja till min extra familj åh åt middag, med företter med sill, lax m.m. och på det blev de sedan grillat & vi avlsutade med jordgubbar & glass. Mumsigt!
Efter det åkte jag, Marielle, Liz, Björn och Mattias hem till mig & spenderade natten där med PS3an och mys.
Under Lördagen åkte vi alla till Marielles föräldrar (min extra familj) där vi åt tacos, och efter det åkte alla utom Mattias som drog till Sundsvall igen.. Iallafall, vi andra åkte till Christian i Viskan, som man inte träffat på ett år.
Va ja saknar den karln, så kul så in åt a hel....#!¤!
Vi vandrade vidare till en annan fest i Viskan & sedan ner till långhuset en stund för att sedan vandra och fick skjuts halvvägs till parken med Andreas & Anders. Så tack för skjutsen ♥
Så efter en kväll med många snack om gamla minnen med folk man intre träffat på år & dar och lite rebell varning på en så åkte jag vid 02-tiden till Sundsvall & blev kvar där tills idag (Måndag).

Så de ha vart en rolig, spännande, mysig helg helt enkelt med äventyr av både de bra & dåliga ;)

Idag vart de lugnt hemma med Marielle och Liz.. Min bäbis (katten) fick 2 kattungar idag också, men bara en överlevde. Så en liten Puma kom till världen idag & de gick så bra.
Sedan har ja småstädat lite bara & börjat tvätta, bokade upp 2 dagar då ja har så jävla mycket nu...

Nu i veckan & helgen blir det bara lugnt, för helgen efter detta far vi ner till älskade power meet. Åhhh, som ja längtat! Saaatan, nu jävlar äre dax för ännu ett år med snygga bilar, Petra, sluskiga raggare & grym jävla musik och rockabilly klänningen ska på! Ojojjj, va de kommer pirrrra till dagligen där nere av alla härliga bilar som susar förbi, med mullrade mysigt ljud som bara får en åh.... mhmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback