`´ I Belive I'm Gonna Make it, Little By Little `´

Sitter i stan nu och bloggar därifrån, då de nästintill känns som ja bor här under sommaren.. Har ja vare här nästan en vecka nu?
Jag ska iallafall hem en sväng idag för att boka tvättid, ringa om internet som inte funkar, betala räkningar, plugga teori och packa inför Power Meet som snart blir av. Nu är de jävla nära!
Har spenderat mina dagar med vännerna här, och ja bara inser mer & mer hur mycket ja saknat denna. Att bara kunna strosa på stan sen ja flytta härifrån & hela tiden träffa på nån man känner..
Bara i helgen spenderade ja tiden med Mattias, sen Alex, Brickan, Oskar, Björn och massa andra.
Sedan har ja börja hållt på med musik mer & mer, vilket ja älskar. 
Har mycket på gång helt enkelt, och jag trivs så sjukt bra med det. Jag älskar livet helt enkelt just nu ♥
Och viktigast av allt, ja börjar fylla mina platser inom mig som varit tom och borttappade. Sakta börjar jag hitta mig själv igen och de känns skönt. Ja börjar veta va ja vill och va ja känner, och ta itu med verkligheten fast den även ibland är hård.
Sen har ja viktigast av allt, bara äkta vänner runt mig nu och genom mina tråkigheter har dom funnits där för mig, räckt ut sin hand & bara väntat. Så TACK, tack alla ♥ Ni är guld värda, ja kan inte ens beskriva hur mycket ni betyder för mig.
Inom vännerna, ingår självklart också min fantastiska familj. Jag älskar er alla!

Ska försöka blogga lite innan power meet också, iallafall uppdatera med lite mer bilder. :)
Får se om ja får till internet hemma bara.
Hade sån jävla otur i veckan att både internet & tv slutade att funka, så lite lagomt less var jag då. 
Men ja, de är på tiden att köpa ny, större tv i vilket fall så ja kan vrål dunder nörda framför ps3an.
Måste ju ha nån belöning efter mina träningspass. ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback