`´ @ School - Tisdag `´

Sitter nu på skolan igen, efter att försovit mig halva dagen. Somnade redan vid 22-23 igår men sedan vakna ja inatt av att ha svinont i örat som hållt på i nå dar. Så pga det gick inte larmet på telefonen i morse då ja glömt satt i laddaren och ja försov mig.
Så efter lunch kom ja till skolan, och de har sedan dess vare en riktigt slapp dag då vi bara har 2 lärare här idag och nästan inga elever alls känns de som. Det är helt dött och tyst.

Ska till Liz sen efter skolan tänkte jag, lämna photoshop till henne bl.a och annat bra program. 
Så hem, ut och rasta hunden om en halvitmme, lägga över dom och gå dit en sväng.
Sen blir de bara lugnt idag. 
Har suttit och skrivit lite på engelska uppgiften ja har, som är min sista. En uppsats om chihuahuor.
Halvklar med den, sedan ska den bara rättas & kollas igenom innan jag lämnar in den. 
För får ja godkänt på den är ja sen klar med engelska B kursen.

 
Ska väll försöka ta mig ner till stan nått i veckan och hälsa på pappsen idag också.
Sen fyller ja år på Söndag också och tänkte hyra badhuset, men gör inte det förens i slutet på månaden då alla har pengar. :)
Ha ett litet party där med dom bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback