`´ 100% Party - Sommarkryssningen, 2014 `´



Fyfaaaaan vilken jävla bra start på min sommar, helt jävla underbart var det.
Som ja skrev på facebook:

"Två helt underbara dagar med de finaste vänner man kan ha, på en båt tillsammans som vi fick att gunga.
Många skålar, mycket kärlek, pinsamheter, utmaningar, skumparty, naket på scen, dans, och ballonglekar ute på sundeck. Och 2 idioter som röjjer loss med "dykarutrustningen"!  (Ni som fota, skicka gärna bilderna.)
Och hoppa hopprep med simfötter är inget att rekommendera.
Ont i ben, skadade fötter med skavsår värre än vette fan, ingen röst och ja ser ut som en röd fläckig kräfta efter det underbara väder vi hade i Riga!
En sak har ja gjort bra iallafall, ja har knappt nå blåmärken efter denna kryss 

Men allt var det värt 
Tack alla, för att ni gjorde en sån jävla bra start på min sommar. "

Bilder och videor kommer att komma upp på min facebook, så följ mig där för att få se alla.
Några kommer även komma upp här på bloggen såklart.

Min röst har sakta börjat kommit tillbaka nu, bara när ja precis vaknat som den inte finns.
Gårdagen spenderade ja på Ålsta tillsammans med mina fina vänner - Björn, Liz, MIa, Malin. drew m.m.
Sen sov ja över där hos Mattias för ovanlighetens skull ;) 
Men sjukt trevligt.

Imorgon ska vi mysa igen på kvällen en stund, sen kanske Mattias kommer görbi så blir de väll nån film och så och samla sig inför helgen då de är grina som gäller då & avslutningsfesten. ♥
Kommer sakna alla så hårt, då många av mina fina lämnar mig.

Puss o Gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback