`´ Everyday Can't Be Shiny `´

Vaknade uppp idag och hade helt ärligt ingen vidare dag, vet inte varför. Men verkligen en sån dag med huvudvärk och bara känner mej så jävla nere. Ingen sömn nästan inatt heller på det.
Och orken/lusten att gå till skolan finns verkligen inte, fast ja bara vill och behöver igentligen inte.
Så är ja off idag vet ni why, vill bara vara ensam idag.

Var till stan igår tillsammans med mamsen, där vi först var på sjuklhuset då Sonja (pappas syster) åkte in för misstanke om stroke. Så hon låg på samma avdelning där pappa låg. Rummet bredvid, så de va tyyngre dag än vad ja tänkt mig att de skulle bli. Tårarna ville komma gång på gång, men höll mig stak för dom runt om.
Men att de kan vara så jobbigt att gå in på ett ställe? Helt sjukt.



Efter det var vi in till Bonsais första kull och kollade på valparna, åh så fiina dom var. Lägger upp lite bilder så fort ja tömt dom från kameran. De va jättekul att se dom. ♥
Kommer verkligen bli så fina valpar med dom båda fina föräldrarna, ville bara ta med mig alla hem. Samt dom kattungar hon hade som låg och myste med valparna.

Efter det vart det DollarStore en sväng, sen kollade på finbilarna (bilträff) och for vidare till Max och sedan hem då ja fortsatte att plugga & sen tvätta lite innan jag la mig för att kolla på en ny serie jag börjat kollat på - Game Of Thrones.

I förrgår fick jag en ny familjemedlem också, en bror till min katt ja redan hade. Han är lite skygg, men de ska vi ändra på tänkte jag/vi :)
Jättefin är han, och heter Ghaston. Kommer även lägga upp lite bilder på honom tillsammans med vår lilla familj.

Idag ska ja försöka plugga, städa lite. Även träna om orken finns, iallafall ut & gå. Solen är ju äntligen tillbaka efter att de snöat/haglat till och från i 3 dagar.
Så får vi de fint nu igen? De vore underbart.

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback