`´ Sommarkryssningen - Så Jävla Taggad `´


Nu jävlar snart är de dags, är så jävla taggad att jag var snabb på att packa denna gången. Annars brukar ja göra de natten mot jag ska åka & verkligen vara ute i sista sekund. Men denna gången kunde ja inte hålla mig.
Sen skulle ja minska på packningen denna gång, HAHA. Dagens skämt? Tror ni ja lyckades med det?
Ja har packat snarare för 2 veckor än 2 dagar!
 
 
Jaja, packat & så gott som klart iallafall.

Va har ja gjort på senaste? Pluggat, pluggat, pluggat. Vare flitig så in åt a helvete och haft #hashtagwar efter som det är så jävla #coolt #med #hashtags.
#hashtagalldaylong

I helgen kom Björn hem så fick åka hans nya fina Ådi, den va jätte nice. Grymt jävla avensjuk.
Hängde med Björn hem på Fredagen då vi skulle ut, men på kvällen decka han av trötthet så ja gick själv ut till Club Deströyer där ja mötte upp gamla vänner och min fina ponni Malin. Och hade en helgrym kväll som hellst med riktigt schyssta band.
Den kvällen lirade soreption + gluttony + tribulation, så var bara slita på sig sina saknade läderbälten, nitar & vara allmänt rock n' roll!
Asskön kväll, med trevligt folk. Ja hade kul som fan.

På Lördagen åkte ja hem till Torpshammar, plockade lite mer saker ur huset och hjälpte till.
Sedan kom Björn förbi en stund på Lördag igen efter han vare på festligheter.
Och Söndag vart de bara plugga & lugnt igen. Vare förskyld som fan sen förra veckan så ha bara satsat på att bli frisk.

Sen i Söndags fick vi tråkiga nyheter också, där familjens hund Summer fick somna in efter mycket om och men.
Så nu har pappsen sällskap där iallafall av bästa vännen sin. <3

Så på Söndag natt var inte sömnen den bästa och på de fanns bara enda tvättiden på Måndag förmiddag.
Och eftersom ja reser bort imorgon var de bara stanna hemma och tvätta & plugga hemifrån.
Imorgon åker jag, Liz, Tom och Marielle till Marielles syster i Matfors & spenderar natten där & ja skjutsar ut Bonsai till Timrå där han ska få vara på semester hos min lillasysters, killes mamma.
För på Torsdag åker vi vidare tillsammans med Marielles syster Malin ner till Stockholm för att hoppa på 100% party kryssningen och möter upp resten av gänget där nere. Vi är väll en 16+ härifrån Norrland som ska åka iallafall som ja vet.. Fan så jävla gryyyymt de ska bli! Helt jävla galet, CRAZY!

Så idag blir de hem, städa. Fixa åt katterna, fixa mig själv. Benen ska vaxas, ögonbrynen fixas. Gå till Liz och få håret stylat. Bara bli allmänt jävla snygg för helgen ;) Hahaaa.

Ska även ge videosvar som ja lovat på min ASK ikväll, så passa på och ställ dom nu idag om ni vill ja ska svara på nå mer:
http://ask.fm/BlackieSixx

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback