`´ Trevlig Valborg `´

Hoppas alla här har haft en trevlig valborg, min blev inte som ja tänkt mig. Utan de blev bara lugnt.
Med stukad fot & skavsår på samma kunde ja inte ge mig ut för och dansa på forum där de var rockabilly kväll,
men började kvällen på Ålsta iallafall där vi grillade.
Sen var ja tvungen & gå hem en sväng, men av smärta i foten vart ja hemma med alvedon då jag inte fick tag på nån skjuts.

Mitt hår är nu iallafall lila igen, och de känns awesome. Känner mig som en prinsessa igen:



För nå dar sen var jag in till Sundsvall också för att handla skor, men kom hem med 2 par skor, en jacka och en lila grill.
Ja bara älskar mina nya skor och min jacka ♥
 
 
Fått hem 2 av mina 3 klänningar ja besällt också, dom va verkligen jättefin. Förutom att ena var alldeles för kort, som en tröjja. Stämde inte alls överns med va ja klicka hem.
Men ja, allt kan inte va perfekt jämt. Men nu äre snart dags för 100% party, 2 veckor kvar, exakt!
Spännande!

Resten av veckan går åt att rensa datorn och plugga, har så mycket ja måste göra som vanligt. Så ja känner ja är i fas med alla andra och sen kan fixa de där körkortet ja håller på med. Nu vill ja ha de till sommaren.
Eller vill och vill, jag SKA ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback